Ahad, 21 Oktober 2012

Pilih Rantai Leher setanding dengan Fesyen..

Sebenarnya bukan suatu kerja yang mudah dalam membuat pemilihan Rantai yang tepat.. Yang paling penting sesuai digayakan dengan fesyen pakaian anda.. ia merupakan pemilihan terakhir dalam penampilan anda.



Sebelum anda membeli rantai cuba tanya diri anda. adakah anda inginkan rantai hingga ke paras dada? Adakah anda mahukan pujian dengan pemaikaian  tersebut? atau anda menginginkan perbuatan yang halus? dan listkan apa yang ada inginkan dengan pemakaian rantai.

Pastikan rantai yang anda pilih sesuai dengan pemilihan gaya pakaian anda atau bersesuaian dengan sesuatu majlis yang kamu hadiri.. Contohnya rantai yang bersaiz besar dan menampakkan seksi sesuai untuk ke majlis makan malam  yang grand tapi tak sesuai dipakai jika anda masuk ke bili mesyuarat.

Anda juga perlu sesuaikan dengan kemampuan anda. Dalam pemilikan rantai emas terutamanya anda juga perlu berkira mengenai kemampuan dan wang anda. Terdapat banyak jenis rantai yang dijual dipasaran. Sebaiknya buatlah pilihan yang bijak.

Dalam pemilihan rantai pastikan anda tahu saiz leher anda supaya anda mendapat rantai yang terbaik untuk gaya fesyen anda. Ini juga sangat penting apabila anda membeli di dalam talian kerana anda tidak boleh mencubanya. Jika leher anda purata bersaiz 16'' ini akan memudahkan pemilihan proses membeli rantai. tetapi jika leher anda bersaiz melebihi 16'' mungkin akan menjadi ketat. Aapabila anda membuat pilihan rantai yang berwarna pastikan sesuai dengan warna kulit anda dan juga warna pakaian anda.

Selamat berjaya chomel2 skelian..
tq4r

Tiada ulasan:

Catat Ulasan