Ahad, 22 Julai 2012

Comel ... cute dan Cantik..

Salam my beautiful readers..

start with this... Fira rasa semua girls sukakan benda2 yang comel... cute dan cantik. Its call Fesyen.. Sekarang nih dari baby semua nya nak berfesyen..Pernah ke korang terfikir Apa itu Fesyen. Fesyen merupakan cara berpakaian yang diterima dari hari ke hari pada satu-satu masa.. Sekiranya kita melihat semua orang memakai warna atau stail yang sama, yang mana sebelum ini belum menjadi trend, itu adalah in-fashion

Fesyen adalah penampilan keseluruhan indidvidu tahu apa yang ia mahu,  berdasar kepada keperluan korang dan pengaruh terhadap sesuatu.SAYA NAK JEANS LEVIS BAJU ZARA .. TAPII UWANG TIADA..  Walaupun fesyen direncanakan & sesetengah stail balik semula, ia hanya untuk satu-satu ketika sahaja. Begitu juga dengan fesyen terdahulu, tidak pernah sama & fesyen tidak akan sama.

Setiap individu tahu apa yang ia mahu, berdasarkan kepada keperluan & pengaruh nafsu korang.. jangan lew nak berfesyen punya pasal korang sanggup ikat perut, lazimnya carilah fesyen bertepatan dengan kemampuan diri sndiri dan ini  bermakna ia akan memperolehi pulangan yang baik bagi setiap sen yang korang belanjakan. Oleh sebab itu permintaan terhadap design yang menarik semakin meningkat.

Jom kita layan fesyen baju raya yang Fira google kan heheh...






Ok Selamat Berfesyen..
tq4r
Love FIRA.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan